Morphological productivity of selected word-formation processes – Bc. Eliška Charvátová
Bc. Eliška Charvátová
Diplomová práce
Morphological productivity of selected word-formation processes
Morphological productivity of selected word-formation processes
Anotace:
Práce se zabývá morfologickou produktivitou vybraných slovotvorných procesů, tj. jejich schopností vytvářet nová slova. Teoretická část práce představuje dosavadní výzkum v této oblasti lingvistiky a zkoumá morfologickou produktivitu ve vztahu k dalším lingvistickým pojmům (kreativita atd.). Praktická část je věnována analýze (kvantitativní a kvalitativní) devíti morfologických procesů, které jsou …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of morphological productivity, i.e. with the ability to give rise to new words. The theoretical part focuses on the way morphological productivity is related to various linguistic phenomena (e.g. creativity) and presents the research that has been done in this field of linguistics. The aim of the practical part is then to provide a qualitative as well as quantitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mn0lp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Chamonikolasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj konkurenceschopnosti Německa a Itálie v kontextu členství v měnové unii
Petr Kabelka -
P: Divočina
Jindřich Beneš -
The impacts of working space on productivity of young freelancers in the creative industries in the Czech Republic
Ngoc Mai Nguyen -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola
Václav Milichovský