Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady – Bc. Jakub Stuchlík
Bc. Jakub Stuchlík
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Communication Mix Proposal for the New Product Line
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové bankovní značky a jejího komunikačního mixu pro český trh. V úvodní části vysvětluje specifika bankovního trhu a očekávání zákazníků. V další části je definován cílový klient a zvolený segmentační model. Zjištění vyplývající z těchto dvou částí slouží jako východiska pro samotný návrh nové bankovní značky a komunikačního mixu pro její vstup na trh. Konkrétně …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal of a new banking brand and its communication mix for the Czech market. In Chapter 1, the specificities of the banking industry and customer expectations are explained. Next Chapter describes a target client and selected segmentation model. The findings of these two chapters are used as a basis for a proposal of a new bank brand and communication mix for its entry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/luc1s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Červenka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Design and study of new photoactivatable compounds
Andrea Ramundo -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Návrh projektu guerilla marketingu pro značku Hamé Sweet
Monika Zábojníková -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Segmentační model pro automatickou detekci a modelování jaterní oblasti z medicínských obrazů
Aneta Dúbravová -
Segmentační model pro automatizovanou analýzu dynamiky periostálního svalku z RTG obrazů
Eva Beinhauerová -
Návrh a implementace segmentačního modelu s prvky umělé inteligence pro modelování retinálních lézí
Nela Skulová