Bc. Jakub Stuchlík

Diplomová práce

Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady

Communication Mix Proposal for the New Product Line
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové bankovní značky a jejího komunikačního mixu pro český trh. V úvodní části vysvětluje specifika bankovního trhu a očekávání zákazníků. V další části je definován cílový klient a zvolený segmentační model. Zjištění vyplývající z těchto dvou částí slouží jako východiska pro samotný návrh nové bankovní značky a komunikačního mixu pro její vstup na trh. Konkrétně …více
Abstract:
This thesis deals with the proposal of a new banking brand and its communication mix for the Czech market. In Chapter 1, the specificities of the banking industry and customer expectations are explained. Next Chapter describes a target client and selected segmentation model. The findings of these two chapters are used as a basis for a proposal of a new bank brand and communication mix for its entry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Červenka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní