Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Margit MÜHLHEIMOVÁ
Margit MÜHLHEIMOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the company
Abstract:
Předložená práce se věnuje otázce vlivu strategie řízení vztahu se zákazníkem na konkurenceschopnost podniku. V úvodní části je popisován fenomén řízení vztahů se zákazníkem a podstata jeho zavedení do firemní praxe. V této souvislosti jsou dále popisovány souvztažné faktory jako hodnota zákazníka pro podnik, konkurenceschopnost a význam kvalitního řízení lidských zdrojů pro podnik. Ve druhé části …moreAbstract:
The presented thesis analyzes the impact of customer relationship management strategy on business competitiveness. The introductory part describes the customer relationship management phenomenon and its introduction into corporate practice. In this context, it further covers correlated factors such as the importance of quality human resources management and customer value for the enterprise as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÜHLHEIMOVÁ, Margit. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fmlmbe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÜHLHEIMOVÁ, Margit. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová