Lucie DRAHOZALOVÁ

Bakalářská práce

Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center

The motivation factors and their preferences for call-center workers
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jaké motivační faktory jsou důležité pro pracovníky call center a jak se jejich preference vyvíjejí v průběhu času. V první kapitole teoretické části práce jsem se věnovala vymezení pojmu pracovní motivace, teoriím motivace, charakteristice jednotlivých motivačních faktorů a měření atmosféry na pracovišti. Druhá kapitola byla věnována samotným call centrům, jejich …více
Abstract:
The goal of my bachelor thesis is determine what are the important motivational factors for call-center workers and how the preferences evolve over time. The first chapter of theoretical part is devoted to the definition of work motivation, theories of motivation, characteristics of individual motivational factors and measurement of atmoshpere in the workplace. The second chapter deals with actual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DRAHOZALOVÁ, Lucie. Motivační faktory a jejich preference u pracovníků call center. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing