Korporátní strategie nové značky oblečení PROVOCATE – Veronika Křížová
Veronika Křížová
Bachelor's thesis
Korporátní strategie nové značky oblečení PROVOCATE
Corporate strategy of the new clothing brand PROVOCATE
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá novou značkou oblečení PROVOCATE, která se specializuje na výrobu oversize triček. Hlavním cílem práce je vypracovat návrh strategie pro vybraný podnik na základě analýzy podnikatelského prostředí a predikce formování budoucí reality. V teoretické části jsou vysvětleny všechny podklady, které budou potřebné pro vznik analytické a návrhové části. V analytické části jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with a new clothing brand PROVOCATE, which specializes in the production of oversize T-shirts. The main objective of the thesis is to develop a strategy proposal for the selected enterprise based on the analysis of the business environment and prediction of the formation of future reality. The theoretical part explains all the background that will be needed for the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Reader: Jan Cholenský, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategie podniku při vstupu přímé konkurence na trh
Barbora Šmídová -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Radek Šomodi -
Strategie rozvoje podniku
Jan Hromek -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy of Home Credit in China
Kryštof Sochna