Mgr. Edita HAUSNEROVÁ

Master's thesis

Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi

Assertion Regional TV Stations on Information Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. V teoretické části jsou shrnuty soudobé odborné poznatky o dané problematice zejména s ohledem na roli televize v marketingové komunikaci, postavení a význam regionálních televizních stanic na české mediální scéně s akcentem na jejich působení v rámci celoplošného a regionálního vysílání i limitující …more
Abstract:
The diploma paper deals with possibilities of regional television stations to exercise on the information market. In the theoretic part there are summarized contemporary expert pieces of knowledge in the given problems, especially to the role of television in the marketing communication, position and meaning of regional television stations on Czech media scene with an accent to their incidence in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7582

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAUSNEROVÁ, Edita. Uplatnění regionálních televizních stanic na trhu s informacemi. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.