Přístupy k zjišťování efektivnosti reklamy v pojišťovnictví – Ing. Dana Přádová, DiS.
Ing. Dana Přádová, DiS.
Diplomová práce
Přístupy k zjišťování efektivnosti reklamy v pojišťovnictví
Approaches to Determination of Promotion Efficiency at Insurance Business
Anotace:
Zjišťování efektivnosti reklamy je důležité, ale komplikované téma. Nikdy nelze jednoznačně určit, zda zákazníka ovlivnila právě reklama. Při výběru produktu či služby působí na zákazníka řada faktorů. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda může být reklama v pojišťovnictví efektivním nástrojem komunikace. Efektivnost reklamy lze měřit různými testy a výzkumy. Testy prováděné před, v průběhu nebo …víceAbstract:
Advertisement efficiency assessment is an important, but complicated topic. One can never positively define whether a customer has been influenced by a commercial. Customers are influenced by a number of factors while choosing a product or a service. The goal of my thesis is to find out whether advertisement can be an effective communication tool. A commercial effectivity can be measured by different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ysbq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev