Zuzana Trávníčková

Diplomová práce

Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy

Marketing Strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled o marketingové strategii značky Volkswagen Užitkové vozy v kontextu aktuální situace na trhu užitkových vozů a automobilů obecně. V první části práce je představen trh s automobily, ze kterého je vydělen trh lehkých užitkových vozů. V druhé části práce je podrobně rozebrána marketingová strategie této značky. Ve třetí části jsou tyto poznatky použity …více
Abstract:
The aim of the master thesis is to create an integrated view on the marketing strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles in the Czech Republic in context of the current situation on the whole market as well as on the market of light commercial vehicles. The first part of the thesis is devoted to the whole automotive market and later on specifically to the market of light commercial vehicles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56062

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod