Zuzana Trávníčková

Master's thesis

Marketingová strategie značky Volkswagen Užitkové vozy

Marketing Strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled o marketingové strategii značky Volkswagen Užitkové vozy v kontextu aktuální situace na trhu užitkových vozů a automobilů obecně. V první části práce je představen trh s automobily, ze kterého je vydělen trh lehkých užitkových vozů. V druhé části práce je podrobně rozebrána marketingová strategie této značky. Ve třetí části jsou tyto poznatky použity …more
Abstract:
The aim of the master thesis is to create an integrated view on the marketing strategy of the brand Volkswagen Commercial Vehicles in the Czech Republic in context of the current situation on the whole market as well as on the market of light commercial vehicles. The first part of the thesis is devoted to the whole automotive market and later on specifically to the market of light commercial vehicles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Zdeněk Vojtíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56062