Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu – Martin Placek
Martin Placek
Bakalářská práce
Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
Identification of main factors affecting consumer for the purpouse of maximalization profit of the internet store
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována základní problematika týkající se nabídky, poptávky, tržní rovnováhy, produkce a maximalizace zisku, jejíž pochopení je nezbytné pro celkové porozumění problematiky. Dále je uvedena historie počítačů a sítí spolu s druhy internetových obchodů. Náplň praktické části vychází z dotazníkové rešerše …víceAbstract:
The structure of this bachelor thesis is devided into a theoretical and practical part. The theoretical part is defined core issue regarding the supply, demand, market equilibrium, production and profit maximization, whose understanding is necessary for a complete understanding of the issue. Furthermore, there is stated the history of computers and networks with kinds of online shops. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLACEK, Martin. \textit{Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fn1adc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Logistika internetového obchodu
Iveta Antálová -
Zlepšení logistiky internetového obchodu
Dan Zelenka -
Zlepšení logistiky internetového obchodu
Oleksandr Mulerov -
Posouzení logistiky vybraného internetového obchodu
Karina Ižáková -
Outsourcing logistických činností internetového obchodu
Olga Poláková -
Logistika internetového obchodu
Jana Kraftová -
Logistika internetového obchodu
Michal Kozderka -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý
Název
Vložil
Vloženo
Práva