Bc. Jana Reľovská
Bakalářská práce
Strategická reklama v duopolu
Strategic Advertising in a Duopoly
Abstract:
This thesis focuses on analyzing the effects of strategic advertising in a duopoly, where advertising may act as either a positive or a negative externality, with regard to the competitor's profit. It shows how advertising allows an increase in profit for both companies despite the fact that it may reallocate a portion of the market share of one company to the other. In the final part, it is shown …víceAbstract:
V této bakalářské práci budeme analyzovat efekt strategické reklamy v duopolu, kde přítomnost reklamy může působit na zisk konkurenta buď jako pozitivní, nebo negativní externalita. Ukážeme si, jak reklama dokáže zvýšit zisk oběma firmám a to i přesto, že může část trhu přesunout od jedné firmy ke druhé. V závěru poukážeme na to, že i přes zvyšující se tržní cenu způsobenou přítomností reklamy, může …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k7zed/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2014
- Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
- Oponent: Mgr. Jiří Janda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Finanční a pojistná matematika
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní strategie v dynamickém duopolu
Lenka Rebendová