Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru – Bc. Radka Šámalová
Bc. Radka Šámalová
Diplomová práce
Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru
Intended and unintended effects of marketing communications in the social space
Anotace:
Diplomová práce Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru pojednává o dopadech reklamních komunikačních kampaní na konzumní společnost. První část práce pohlíží na problematiku daných efektů jako na celek, kterému se snaží vytvořit odpovídající teoretický rámec. Přináší pohled na proces utváření postojů jednotlivců v pozadí komunikačních kampaní a reflektuje intervenční …víceAbstract:
The thesis Intended and Unintended Effects of Marketing Communications in the Social Space describes the impact of commercial communication campaigns on consumer society. The first part of the thesis describes the topic of those effects in overall view for which it proposes a corresponding theoretical frame - it brings an overview of the forming process of an attitude of individuals on the background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lryvw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Effects of strategic change on employees of a goldmine in Ghana
Oscar Marfo -
Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru
Nicole Augustinová -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř