Typické znaky nákupu produktu cestovního ruchu přes internet u generace X v Jihlavě – Veronika Šalandová
Veronika Šalandová
Bakalářská práce
Typické znaky nákupu produktu cestovního ruchu přes internet u generace X v Jihlavě
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude na základě analýzy primárních dat získaných metodou dotazníkového šetření, zjistit typické znaky nákupu produktu cestovního ruchu po internetu u příslušníků generace X v Jihlavě. Dílčím cílem bakalářské práce bude zároveň vymezení internetu jako specifického prostředku komunikace na dálku, když tohoto cíle bude dosaženo rešerší odborné literatury a dalších sekundárních zdrojů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.