Veronika Šalandová

Bakalářská práce

Typické znaky nákupu produktu cestovního ruchu přes internet u generace X v Jihlavě

Anotace:
Cílem bakalářské práce bude na základě analýzy primárních dat získaných metodou dotazníkového šetření, zjistit typické znaky nákupu produktu cestovního ruchu po internetu u příslušníků generace X v Jihlavě. Dílčím cílem bakalářské práce bude zároveň vymezení internetu jako specifického prostředku komunikace na dálku, když tohoto cíle bude dosaženo rešerší odborné literatury a dalších sekundárních zdrojů …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.