Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství – Kamil MACH, MBA
Kamil MACH, MBA
Bachelor's thesis
Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství
Utilization of Public reletions and marketing tools in the private sector and education
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem mohou střední školy zlepšit konkurenceschopnost, jak by se mohly lépe prezentovat a co nejlépe využívat public relations ve svůj prospěch. Prostřednictvím dotazníku byly osloveny všechny střední školy v okrese Frýdek-Místek. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu a public relations …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out in what way may high school enhance the competitiveness, how to improve the presentation, and make the best use of public relations. I contacted all secondary schools in the district of Frýdek-Místek via a questionnaire. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to marketing and public relations. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACH, Kamil. \textit{Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fnf9en/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACH, Kamil. Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová