Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích – Huong Giang Nguyenová
Huong Giang Nguyenová
Bakalářská práce
Marketing vybrané restaurace na sociálních sítích
Social Media Marketing of a selected restaurant
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je využití sociálních sítí jako marketingový nástroj pro restaurace. Cílem je vyhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané restaurace na sociálních sítích, nalézt nedostatky, navrhnout řešení a doporučení pro dosažení cílů, které stanovil majitel restaurace. Pro dosažení cíle bakalářské práce byl proveden osobní rozhovor s majitelem restaurace a obsahová analýza …víceAbstract:
The topic of this Bachelor’s Thesis is the use of social media as a marketing tool for restaurants. The goal is to evaluate the current marketing communication of a selected restaurant on social media, to find inconsistencies, to propose a solution and give recommendations to achieve goals stated by the owner of the restaurant. To achieve the goals of this Bachelor’s Thesis, a personal interview was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Lajsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií
Ondřej HOMOLKA -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi