Možnosti zvyšování efektivity správy a optimalizace PPC reklamních kampaní – Jaroslav Malina
Jaroslav Malina
Bakalářská práce
Možnosti zvyšování efektivity správy a optimalizace PPC reklamních kampaní
Possibilities of better effectivity and optimization of PPC campaign management
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza stávající situace na poli internetového marketingu, konkrétně reklamních systémů PPC. Práce se zabývá především problémy z praxe při správě většího množství kampaní a rozdíly mezi jednotlivými systémy.Abstract:
This bachelor's thesis is focused on current situation on the field of internet marketing, concretely advertising PPC systems. The thesis considers practical issues of managing bigger amount of campaigns and differences among particular systems.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Miroslav Žebrák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13603
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Petr STANĚK