Reklama v perioriku Čas (1887-1915) – Bc. Alžběta Skákalová
Bc. Alžběta Skákalová
Diplomová práce
Reklama v perioriku Čas (1887-1915)
Advertising in the Čas magazine (1887-1915)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem fenoménu reklamy na přelomu 19. a 20. století v periodiku Čas. Čas byl ve své době politicky velmi vlivný časopis, ačkoliv jeho náklad nebyl nikterak masový. Mezi jeho čtenáře patřila především česká inteligence. Reklama byla už v této době velmi rozšířená a pro časopisy znamenala významný zdroj jejich financování. Liší se však objem reklamy v Čase, který byl týdeníkem …víceAbstract:
This diploma diploma work deals with a research on the phenomenon of advertising at the turn of the 19th century in the magazine called Čas. The Čas magazine had a great influence on politic affairs eventhough the number of copies was not very high. Its (circulation) readership was mainly Czechoslovakian brain power. Even in those times advertising was expanding and for magazines it represented significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yekwy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Malíř, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Underground to Everywhere: The London Underground in British Urban Fantasy at the Turn of the 21st Century
Monika Markéta Šmídová -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
L’analyse comparative des anglicismes dans le discours de spécificité : le cas des magazines de pêche français et tchèques
Lenka Růžková -
TIME Magazine - Famous British/American Politicians Portrayed on the Covers
Jana HEJLOVÁ -
TIME Magazine - Famous British/American Politicians Portrayed on the Covers
Jana HEJLOVÁ -
T: Parfém v reklamní fotografii 20. století
Lukáš Němeček -
T: Fotografie v české hudební propagaci od 90. let 20. století po současnost
Nicola Soukupová -
Reklamní fotografie značky Škoda od 20. let 20. století do současnosti
Denisa Šmídová