Hana Zábranská

Bachelor's thesis

Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund

Use of Emotional Appeals in the World Wildlife Fund Campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, emocionálními apely v reklamě a marketingem pro neziskový sektor. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje neziskovou organizaci World Wildlife Fund …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of emotional appeals in World Wildlife Fund campaigns. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, use of emotional appeals in advertising and marketing for the non-profit sector. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zábranská, Hana. Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe