Vhodné výchovné postupy rodičů a učitelů dětí v ohrožení – Bc. Veronika Pipová
Bc. Veronika Pipová
Diplomová práce
Vhodné výchovné postupy rodičů a učitelů dětí v ohrožení
Suitable ways of bringing up for parents and teachers of children at risk
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vhodné výchovné postupy rodičů a učitelů dětí v ohrožení. Chceme podpořit vzájemnou efektivní spolupráci rodičů a učitelů. Nejprve vysvětlujeme základní teoretické pojmy, posléze se věnujeme výchově a resilienčním zdrojům v rodině a ve škole. V závěru teoretické části shrnujeme společné cesty rodičů a učitelů, a vymezujeme tak jejich pole působnosti, kde mohou spolupracovat …víceAbstract:
The thesis is concerned with the suitable ways of upbringing for parents and teachers of children with risk, and with behavioural problems or disorders. We want to support their effective cooperation. Firstly, we explain basic theoretical concepts, next we pay attention to upbringing and resilience support from parental and then teachers’ side. Finally, we have highlighted fields which both sides have …víceKlíčová slova
výchova dětí učitelé rodiče děti v ohrožení děti s problémy v chování děti s poruchami chování spolupráce rodičů a učitelů manuál resilience bringing up parents teachers children at risk children with behavioral problems children with behavioral disorders cooperation between parents and teachers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ici3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cooperation Between English Teacher and Parents of Secondary School Students
Zlata Špitálníková -
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta -
Sexual Education of Children from Ages 12 to 15 and Its Importance in Today´s World from the Perspective of the Teachers and the Professionals in this field: Comparative Case Study at Czech, Polish and Spanish Schools
Martina Mazurová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Podnikání v konceptu Průmyslu 4.0. a Průmyslu 5.0. u MSP v ČR působících v oblasti výroby komponent pro automobilové společnosti
Michal Najdr -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Aktivity s prvky ekoterapie jako možnost copingu u lidí s problémy v partnerských vztazích
Lucie ROJÍČKOVÁ