Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women – Elizaveta Gunina
Elizaveta Gunina
Bakalářská práce
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Rozdíly ve vnímání erotických apelů v reklamě mezi muži a ženami
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou rozdílů ve vizuální pozornosti vůči erotickým apelům v reklamě mezi pohlavími. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou rozdíly mezi pohlavími respondentů ve vizuální pozornosti vůči vybraným reklamám. Experiment je založen na eye-trackingovém měření. Výsledky ukazují, že v reklamách obsahujících sexuální apely existují rozdíly ve vizuální pozornosti mezi pohlavími …víceAbstract:
This work deals with the issue of differences in the visual attention to erotic appeals in advertising between the sexes. This work aims to find out what are the differences between the sexes of respondents in the visual attention to selected ads. The experiment is based on eye-tracking. The results show the differences in visual attention between the sexes in ads containing sexual appeals. The contribution …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84685
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84685
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Kamila Němcová -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Eliška Štiková -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler