Bc. Jiří TVAROH
Master's thesis
Marketing ve svatební fotografii
Marketing in wedding photography
Abstract:
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.Abstract:
Diploma work analyzes the market of weddings - the structure and needs of customers. Selection of the appropriate mix of communication tools with a focus on Web 2.0 and evaluate the results. Everything a concrete business.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
19060
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TVAROH, Jiří. Marketing ve svatební fotografii. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Obchodní podnikání
Theses on a related topic
-
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Studie využití marketingových nástrojů pro účely spolku, jakožto specifické formy právnické osoby
Václav Vlček -
Vnímání role žen v předních vedoucích pozicích a jejich využití marketingových nástrojů
Helena Davis -
Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz
Petr Štípský -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti NATIS s.r.o.
Jitka Legátová -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Využití marketingových nástrojů pro zvyšování konverze a spokojenosti zákazníků
Pavlína Potužníková -
Využití marketingových nástrojů v rozvoji regionu Dolnokounicko
Martina Šustová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights