Ekaterina Butkareva

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie společnosti Inditex

Marketing strategy analysis of Inditex company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Inditex, a její působením na českém trhu. Práce je rozdělená do čtyřech kapitol. První kapitola seznamuje s teoretickými pojmy marketing, marketingová strategie, strategický marketing a seznamuje čtenáře s různými typy marketingových strategií. Ve druhé kapitole je představená společnost a její portfolio značek. Následně ve třetí kapitole …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Inditex, and its operation on the Czech market. The thesis is divided into four chapters. The first chapter introduces the theoretical concepts of marketing, marketing strategy, strategic marketing and introduces different types of marketing strategies. The second chapter presents the company and its brand portfolio. Subsequently …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Elvíra Čermáková
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81275