Analýza marketingové strategie společnosti Inditex – Ekaterina Butkareva
Ekaterina Butkareva
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Inditex
Marketing strategy analysis of Inditex company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Inditex, a její působením na českém trhu. Práce je rozdělená do čtyřech kapitol. První kapitola seznamuje s teoretickými pojmy marketing, marketingová strategie, strategický marketing a seznamuje čtenáře s různými typy marketingových strategií. Ve druhé kapitole je představená společnost a její portfolio značek. Následně ve třetí kapitole …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company Inditex, and its operation on the Czech market. The thesis is divided into four chapters. The first chapter introduces the theoretical concepts of marketing, marketing strategy, strategic marketing and introduces different types of marketing strategies. The second chapter presents the company and its brand portfolio. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81275
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová -
Projekt marketingové komunikace FAST / SAFE rally academy
Jan Daněk -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Milan Fast -
Business Plan of Fast Food Restaurant SushiGO
Duong Hung Le Van -
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Katarína Kňazeová -
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Alena Vébrová -
Klíčové faktory úspěchu společnosti Inditex S.A.
Denisa Lachová -
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Alena Vébrová