Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching – Bc. Markéta Šebestová
Bc. Markéta Šebestová
Master's thesis
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Anotácia:
Cílem práce je efektivně začlenit výuku mediální gramotnosti do výuky Anglického jazyka na středních školách v České republice.Abstract:
The aim of the thesis is to design a framework which would effectively integrate media literacy education into high school English, within the context of the Czech Republic. The research questions focus on enhancing students’ media literacy and fostering active participation in discussions. The thesis proposes five media-literacy themed lessons, suitable for high school students of English. The lessons …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wtuls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Robert Helán, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
English Dialect Preferences of High School Students
Jan Balek -
Linguistic interference among high school students of English
Barbora NĚMCOVÁ