Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací – Ing. Marek Nejman
Ing. Marek Nejman
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Sales Promotion as a tool for an Integrated Marketing Communication in a given company from a telecommunication sector
Abstract:
Předměte této práce je podpora prodeje, která je jedním z nástrojů integrované marketingové komunikace. Nástroje podpory prodeje jsou zpracovány v teoretické části. Do podpory prodeje řadíme nástroje jako kupony, cenové balíčky, věrnostní programy, podpora prodejců, reklamní předměty, vzorky, slevy a mnoho dalších. V aplikační části této práce je pozornost věnována společnosti T-Mobile CZ. Některé …moreAbstract:
The subject of this work is Sales Promotion, which is one of the instruments of an Integrated Marketing Communications. Sales Promotion instruments are elaborated in the theoretical part. Sales Promotion instruments consists of vouchers, pricing packages, loyalty programs, vendors support, giveaways, samples, discounts and much more. In the application section of this work, an attention is paid to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bppyt/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEJMAN, Marek. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/foqi28/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev