Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele při výběru pneumokokových vakcín – Pavlína Janovská
Pavlína Janovská
Diplomová práce
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele při výběru pneumokokových vakcín
Factors influencing consumer decision on the selection of pneumococcal vaccines
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou očkování, které je v dnešní době velmi diskutovaným tématem. Věnuje se obecným informacím o očkování, očkovacímu kalendáři, bezpečnosti očkování, legislativě týkající se očkování. Rozebírán je také pohled na očkování očima odborníků a veřejnosti. Práce se zejména věnuje nepovinnému očkování proti pneumokokovým infekcím, konkrétně se zabývá faktory, které ovlivňují …víceAbstract:
This thesis deals with problems of vaccination, which is today a very discussed topic. Thesis is focused on general information about immunization, vaccine calendar, safety and legislation on vaccination. In the thesis is also examined public opinion about vaccination. The thesis is mainly focused on optional vaccination against pneumococcal infections. Specifically looks at the factors which influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30757
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Daniela Kandilaki
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30757
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova