Bc. Veronika Pomijová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat a analyzovat uplatnění aspektů této teorie u konkrétně zvolené obchodní jednotky a v závěru je porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. Ze získaných údajů je následně ustanoven návrh na případné zlepšení. Vybrány byly obchodní jednotky, které se nacházejí v Českých Budějovicích. Jedná se hypermarket …více
Abstract:
This bachelor’s thesis encompasses the theory of merchandising and shopping atmosphere. The goal is to characterise and analyze the application of its aspects on a particular commercial unit and lastly to compare it with a rival commercial unit. The collected data are subsequently used to establish a proposal for possible improvements. Hypermarkets located in České Budějovice were selected for this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích