Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Pomijová
Bc. Veronika Pomijová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat a analyzovat uplatnění aspektů této teorie u konkrétně zvolené obchodní jednotky a v závěru je porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. Ze získaných údajů je následně ustanoven návrh na případné zlepšení. Vybrány byly obchodní jednotky, které se nacházejí v Českých Budějovicích. Jedná se hypermarket …moreAbstract:
This bachelor’s thesis encompasses the theory of merchandising and shopping atmosphere. The goal is to characterise and analyze the application of its aspects on a particular commercial unit and lastly to compare it with a rival commercial unit. The collected data are subsequently used to establish a proposal for possible improvements. Hypermarkets located in České Budějovice were selected for this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/l1e5y/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POMIJOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fou2v7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová