Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Pomijová
Bc. Veronika Pomijová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Jejím cílem je charakterizovat a analyzovat uplatnění aspektů této teorie u konkrétně zvolené obchodní jednotky a v závěru je porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. Ze získaných údajů je následně ustanoven návrh na případné zlepšení. Vybrány byly obchodní jednotky, které se nacházejí v Českých Budějovicích. Jedná se hypermarket …víceAbstract:
This bachelor’s thesis encompasses the theory of merchandising and shopping atmosphere. The goal is to characterise and analyze the application of its aspects on a particular commercial unit and lastly to compare it with a rival commercial unit. The collected data are subsequently used to establish a proposal for possible improvements. Hypermarkets located in České Budějovice were selected for this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/l1e5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POMIJOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fou2v7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková