BcA. Martin Němec

Bakalářská práce

Virální video

Viral video
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje fenoménu virálního videa jako marketingového nástroje i formy audiovizuálního vyjádření. V úvodních dvou kapitolách definuje pojmy virální video, reklama a virální marketing, uvádí stručnou historii virálního obsahu a formy členění virálních videí. Další kapitola se věnuje charakteristikám virálního videa (šíření sdílením, vyvolání emocí, kreativita a popularita). Čtvrtá …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the phenomenon of viral video as a marketing tool and form of audiovisual art. There are definitions of terms viral video, advertisement and viral marketing in first two chapters of the thesis, brief history of viral content is included as well as classification of viral videos. Third chapter is devoted to characteristics of viral videos (sharing, emotional appeal, creativity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/eiqvs/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Monika Horsáková
  • Oponent: MgA. Kristína Pupáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Slezská univerzita v Opavě

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Audiovizuální tvorba