Podpora začínajících učitelů v MŠ – Bc. Sandra Bejdáková
Bc. Sandra Bejdáková
Diplomová práce
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Support for beginning teachers in kindergarten
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou začínajících učitelů v mateřské škole. Teoretická část vymezuje začínajícího a uvádějícího učitele a proces uvádění. Věnuje se také profesním kompetencím a profesnímu rozvoji učitelů. Cílem práce je identifikovat na základě teoretických východisek a empirických zjištění potřeby začínajících učitelů u dvou začínajících učitelů pomocí akčního výzkumu. Hlavní metodou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the support to beginning teachers in kindergarten. The theoretical part defines the beginning and introducing teacher and the process of introduction. It also deals with the professional competencies and professional development of teachers. The aim of the work is to identify the needs of beginning teachers through actions research of two beginning teachers on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x9gyj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Irena Borkovcová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China
Bo XU -
"Pravda vítězí" The Czech Victimisation Narrative and the Creation of the First Czechoslovak Republic in the Beginning of the Twentieth Century
Maeva Carla CHARGROS -
Enhancing Learnability of Pair Programming Practice when introducing Novices
Pavel Januš -
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Daniel Procházka -
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
Jitka GOLÁŇOVÁ -
Využití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Aneta NEKOLOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová