Není komiks jako komiks aneb jeho rostoucí síla a vývoj z historického hlediska – Bc. Jakub Neumann
Bc. Jakub Neumann
Bakalářská práce
Není komiks jako komiks aneb jeho rostoucí síla a vývoj z historického hlediska
No comic as a comic or his growing power and development from a historical perspective
Anotace:
Ze začátku je komiks obecně představen a práce se pokouší komiksové médium definovat. Ona definici je zprostředkovaná více názory, stejně tak brána i z několika úhlů pohledů. Komiks je dále rozdělen do základních typů. Druhá část se zabývá komiksovou historií ať už v Americe, Čechách či Japonsku. Letmé náhledy do historie obsahují nejzásadnější díla, momenty a autory. Také se v této kapitole ukazuje …víceAbstract:
From the beginning, comics is presented in general and the works are trying to define the comics media. That definition is mediated by numerous opinions, as well as taken from several points of view. Comics are divided into a few fundamental types. The second part is about the history of comics, be it in America, Czech Republic or Japan. Glances into the history include the most important works, moments …víceKlíčová slova
komiks comic comic-book médium umění historie grafický román novela amerika superhrdinové marvel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lrsuq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Bláha, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Propaganda a skryté významy za grafickými novelami
Michal NOVÁK -
Cyklomat II.: politický a angažovaný komiks, komiks jako didaktické médium
Ester Hotová -
Komiks v dobe nových médií
Juraj Šipöcz