Konstrukce geometrických modelů pro pohybující se body – Ing. Tomáš VOMÁČKA
Ing. Tomáš VOMÁČKA
Disertační práce
Konstrukce geometrických modelů pro pohybující se body
Construction of Geometric Models for Moving Points
Abstract:
Kinetické datové struktury představují cenný nástroj pro řešení geometrických úloh v kontextu počítačové grafiky, neboť umožňují rozšíření standardně používaných nástrojů a datových struktur na data proměnná v čase. Díky tomu je možno využít vlastnosti například Delaunayovy triangulace pro pohyblivé entity, které mohou v kontextu aplikace představovat např. chodce, letadla nebo reprezentovat abstraktní …víceAbstract:
Kinetic data structures represent a valuable tool for the geometry challenges in computer graphics, because they allow the extension of the standard tools and data structures for time-dependent data. Thanks to this concept, it is possible to exploit the properties of, e.g., Delaunay triangulation for moving entities which can represent for instance pedestrians, airplanes, or entirely abstract data …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOMÁČKA, Tomáš. Konstrukce geometrických modelů pro pohybující se body. Plzeň, 2019. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědDoktorský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmus pro 3D Delaunayovu triangulaci
Jakub Zika -
Detekce kolizí v počítačové grafice
Filip Stupka -
Detekce kolizí v počítačové grafice
Filip Stupka