Postavení nízkonákladové letecké dopravy ve světě – Petra Jeřábková
Petra Jeřábková
Diplomová práce
Postavení nízkonákladové letecké dopravy ve světě
The position of low-cost air transport in the world
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu nízkonákladové letecké dopravy za poslední roky na modelu vybraných společností (Ryanair, easyJet, Norwegian a Wizzair). První část práce se zabývá vývojem nízkonákladové dopravy a také její charakteristikou a specifiky. Rovněž je zde provedena analýza vývoje tohoto typu dopravy ve světě, Evropě i ČR. Věnuje se i významu pro cestovní ruch. V druhé části práce …víceAbstract:
The thesis is focused on the analysis of low-cost air transport in recent years on the model of selected companies (Ryanair, easyJet, Norwegian and Wizzair). The first part deals with the development of low-cost transport and its characteristics. There is also an analysis of the evolution of this type of transport in the world, Europe and the Czech Republic. The importance of low-cost transport for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
James Huňak -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Raian Burgos Razal -
What Makes an Air Route Profitable? Airport Presence, Low-Cost Carriers and Airline Alliances in the Deregulated European Aviation Market
Ivana Tománková -
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Sofia Khomutova -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta