Nina Jacques
Bachelor's thesis
Od představy k situaci
From Idea to Dramatic Situation:
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem scénického psaní a tím, jakým způsobem se následně taví do výsledného divadelního tvaru. Tedy jak se primární inspirační impulz mění v divadelní situaci či obraz.Abstract:
This thesis explores scenic writing and the way such writing morphs into a specific performance and scenic language. Meaning how a primary impulse of inspiration transforms into a dramatic situation or theatrical imagery.Keywords
theatre de l'imageKeywords
écriture scéniqueKeywords
tvůrčí psaníKeywords
divadelní obrazKeywords
tvůrčí osobnostKeywords
scénické psaní
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10085
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2017
- Supervisor: Vladimír NOVÁK
- Reader: Miloslav KLÍMA
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie alternativního a loutkového divadla
Theses on a related topic
-
Slovo a obraz v poezii Bohuslava Reynka
Hana CIGÁNKOVÁ -
Obraz „zapomenutého režiséra“ Vladimíra Vlčka
Kamila Andresová -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Využití tvůrčího psaní v hodinách slohové výchovy na 1. stupni základní školy
Ludmila Shuli -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská