Nina Jacques
Bachelor's thesis
Od představy k situaci
From Idea to Dramatic Situation:
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématem scénického psaní a tím, jakým způsobem se následně taví do výsledného divadelního tvaru. Tedy jak se primární inspirační impulz mění v divadelní situaci či obraz.Abstract:
This thesis explores scenic writing and the way such writing morphs into a specific performance and scenic language. Meaning how a primary impulse of inspiration transforms into a dramatic situation or theatrical imagery.Kľúčové slová
theatre de l'imageKľúčové slová
écriture scéniqueKľúčové slová
tvůrčí psaníKľúčové slová
divadelní obrazKľúčové slová
tvůrčí osobnostKľúčové slová
scénické psaní
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedúci: Vladimír NOVÁK
- Oponent: Miloslav KLÍMA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / odbor:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Slovo a obraz v poezii Bohuslava Reynka
Hana CIGÁNKOVÁ -
Obraz „zapomenutého režiséra“ Vladimíra Vlčka
Kamila Andresová -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Využití tvůrčího psaní v hodinách slohové výchovy na 1. stupni základní školy
Ludmila Shuli -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská