Nina Jacques
Bakalářská práce
Od představy k situaci
From Idea to Dramatic Situation:
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem scénického psaní a tím, jakým způsobem se následně taví do výsledného divadelního tvaru. Tedy jak se primární inspirační impulz mění v divadelní situaci či obraz.Abstract:
This thesis explores scenic writing and the way such writing morphs into a specific performance and scenic language. Meaning how a primary impulse of inspiration transforms into a dramatic situation or theatrical imagery.Klíčová slova
theatre de l'imageKlíčová slova
écriture scéniqueKlíčová slova
tvůrčí psaníKlíčová slova
divadelní obrazKlíčová slova
tvůrčí osobnostKlíčová slova
scénické psaní
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedoucí: Vladimír NOVÁK
- Oponent: Miloslav KLÍMA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 1. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie-dramaturgie alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Slovo a obraz v poezii Bohuslava Reynka
Hana CIGÁNKOVÁ -
Obraz „zapomenutého režiséra“ Vladimíra Vlčka
Kamila Andresová -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Výuka prvopočátečního psaní v přípravném období
Michaela Bystrianská