Bc. Fikrat Gulahmadov
Bakalářská práce
Media as an enterprise
Media as an enterprise
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vymezení médií a ukazuje způsoby, jak organizovat, í a rozvíjet je v rámci podniku.Hlavní myšlenkou je vysvětlit rozdíl mezi minulostí a budoucností médií, ukázat nové možnosti sociálních médií. Tato bakalářská práce se také zabývá problematikou médií a marketingové komunikace. Média jsou prezentovány jako nezávislé sféry, s jejími pravidly, metodami, prostředky a zásady …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on definition of the media and shows the ways to organize, specify and develop them within an enterprise. The main idea is to explain the difference between the past and the future of the media, show the new possibilities of social media. This bachelor thesis also deals with the problem of media and marketing communications. The media are presented as an independent sphere …víceKeywords
Klíčová slova typy médií marketing média sociální sítě Internet internetová revoluc Keywords Genres of Media Marketing Media Social Networks The Internet The Internet Revolution Keywords Genres of Media Marketing Media Social Networks The Internet The Internet Revolution Genres of Media Marketing Media Social Networks The Internet The Internet Revolution
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v8osh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva