Assessment centre - Nový trend při výběru zaměstnanců – Ondřej DUSÍLEK
Ondřej DUSÍLEK
Bakalářská práce
Assessment centre - Nový trend při výběru zaměstnanců
Assessment centre - New trend in selection procedure
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním Assessment centre jako efektivního nástroje pro výběr, hodnocení a výcvik personálu, protože metoda assessment centre je poměrně novou, někdy i módní záležitostí, zejména v českém kontextu. V první části jsou obsaženy dosavadní nejpodstatnější teoretické poznatky o assessment centre. Druhá část, praktická, je zaměřená na pozorování assessment centre v praxi v rámci …víceAbstract:
The Bachelor thesis is concerned with making use of an Assessment centre as an efficient machine tool for selection, classification and personnel training, because the technique of assessment centre is relatively youthful and modern affair, especially in Czech context. The first section contains the most significant pieces of knowledge about assessment centre. The second, practical section, is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Zveřejnit od: 20. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jan Pavelka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUSÍLEK, Ondřej. Assessment centre - Nový trend při výběru zaměstnanců. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Assessment centre jako metoda výběru pracovníků v organizaci
Marie Kuchařová -
Užití Assessment centra ve vybrané společnosti
Radek Ráček -
Využití Escape Games v rámci assessment centra
Felix Sebastian Ratzenbeck -
Využití metody assessment centra ve společnosti DB Schenker
Miloš Pařízek -
Proces a metody získávání a výběru pracovníků
Kristýna Polenová -
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Příčiny rozdílu mezi velikostí AC/A poměru určeného gradientní metodu a výpočtem
Magdaléna Hájková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška
Název
Vložil
Vloženo
Práva