Jiří Mertl
Bakalářská práce
Hodnotové inovace firmy Apple
Value innovations in accordance to Apple
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřená především na srovnání přístupu k inovacím z pohledu hodnotového managementu a přístupu, který při svých inovacích uplatňuje firma Apple. V první části jsou rozebrány teoretické aspekty obou přístupů, následuje rozbor odlišností teoretických, metodický a praktických. Klíčovým tématem pro inovování vůbec je hodnota pro zákazníka, které je v práci rozebrána jak z pohledu …víceAbstract:
This bachelor's thesis is aimed at comparison of value management way of innovations and innovations according to Apple. At the first part there are analyzed theoretical, methodical and practical aspects of both of ways. Key theme for value innovation is value for customer, which is analyzed from both points of view value management and Apple. Except of product innovations there are mentioned for example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27278
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Michal Theodor
- Oponent: Miroslav Lorenc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27278
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová