Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy – Bc. Kateřina Zvonková
Bc. Kateřina Zvonková
Master's thesis
Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy
Famous Paintings and Their Use in Print Advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje ukázkám tiskové reklamy, které k propagaci produktu využívají znázornění známého výtvarného díla. Teoretická část definuje pojmy jako reklama, tisk, tisková reklama. Věnuje se výtvarnému umění a identifikuje vybrané autory a přináší několik pohledů na vztah umění a reklamy. Práce pokračuje dále praktickou částí, ve které je zkoumáno, jakým způsobem vnímají reklamní sdělení …moreAbstract:
The thesis deals with examples of print advertisements that use famous paintings. The the-oretical part describes commercial, press, print advertising. It also depicts the visual art, identifies selected authors and provides several views on the relationship between advertis-ing and visual art. It is followed by a practical part in which is analyses how the respond-ents, who know paintings and those …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVONKOVÁ, Kateřina. \textit{Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fpm6ea/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zvonková, Kateřina. Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Vztah nacistické ideologie a reklamy - sonda na pozadí teorií masové společnosti
Radka Šoborová -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
Anna Talašová -
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Vít Ševčík -
Pojetí reklamy ve struktuře denního tisku - širší a užší pojetí reklamy
Lenka LUKÁŠKOVÁ