Matouš Tlapák

Diplomová práce

Czech EdTech Startup Expansion to the Republic of Korea

Expanze české technologické společnosti v oblasti vzdělávání na jihokorejský trh
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, zda je pro českou startupovou firmu vhodná obchodní expanze do Jihokorejské republiky a následně navrhuje vhodnou strategii pro úspěšný vstup na jihokorejský trh.Práce je rozdělená do dvou základních částí. První z nich představuje teoretický rámec zabývajicí se marketingovou strategií pro zahraniční expanzi a podává základní informace o zvolené zemi, včetně její demografie …více
Abstract:
The paper investigates if an international educational start-up company based in the Czech Republic should expand to the Republic of Korea and suggests the best means for the foreign country expansion.The thesis has two main parts. The first one provides a theoretical framework for a foreign marketing expansion strategy and introduces necessary information about the chosen country, including its demographics …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
  • Vedoucí: Aleš Kubíček
  • Oponent: Michael Carter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71309

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management