Přínosy programu Druhý krok z pohledu pedagogických pracovníků – Iryna PRONYŠYNOVÁ
Iryna PRONYŠYNOVÁ
Bakalářská práce
Přínosy programu Druhý krok z pohledu pedagogických pracovníků
Benefits of Second Step program from the pedagogical workers' view
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zaměřuje na rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí na českých základních školách. Vysvětluje koncept sociálně-emocionálního učení a představuje preventivní program Druhý krok, který je na tomto učení postaven. Hlavním cílem práce bylo prozkoumat, jak osoby, které dlouhodobě a pravidelně pracují s programem Druhý krok, nahlíží na tento program a práci s ním jak se daří …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the development of socio-emotional competences in Czech elementary schools. It explains the concept of socio-emotional learning and represents the preventive program Second Step, that is based on this type of learning. The main goal of this thesis was to explore what opinion do people, who work for the Second Step program regularly and in the long term, have how are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRONYŠYNOVÁ, Iryna. Přínosy programu Druhý krok z pohledu pedagogických pracovníků. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Rozvoj emočních kompetencí u žáků 1. stupně základních škol v kontextu prevence rizikového chování
Nikola BUCHTELOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva