Bc. Nicole Kořínková

Bakalářská práce

Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru

The Promotion of a Loyalty Customer Program for a Business Unit of Own Choice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem společnosti Uncle Sam. V teoretické části se zaměřuje na charakteristiku věrnostních programů včetně návodu na vytvoření programu, možností komunikace a práce s daty o zákaznících. V průběhu druhé části práce jsou uváděna jednotlivá možná vylepšení klubu UNCS navržená především na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Společnost Uncle Sam by …více
Abstract:
This Bachelor's thesis studies Uncle Sam loyalty programme. The theoretical part focuses on characteristics of loyalty programmes, including instructions how to build and communicate it. Study also points out how to work with consumers data. In the second part, it elaborates on enhancements of UNCS club mainly based on replies of respondents. Uncle Sam company could these enhancements use such as the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace