Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení – David RAAB
David RAAB
Bachelor's thesis
Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení
Marketing mix of floorball club FBC Frydek - Mistek and suggestions for ist improvement
Abstract:
Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky a členy klubu za účelem zjištěním názorů na současný mix. Zformulování návrhů na vylepšení marketingových aktivit a celkové image klubu. Práce má zároveň sloužit jako případová studie a podpůrný materiál k vysvětlení funkce marketingového mixu. Součástí práce je také pedagogický výzkum dvou skupin žáků, který je obsažen …moreAbstract:
Objectives: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communicating with fans and club members for the purpose of finding views on the current mix. Formulate proposals to improve marketing activities and the overall image of the club. Work should also serve as a case study and supporting material to explain the function of the marketing mix. The work also includes educational research two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2017
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAAB, David. \textit{Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fq4z9d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAAB, David. Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová