Bc. Sára Zvoníčková

Master's thesis

Potenciál založení start-upu s designovými textilními doplňky

The potential of establishing a start-up with designer textile accessories
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategiemi vstupu na český trh start-upu s designovými textilními doplňky do interiéru, konkrétně se jedná o polštáře. V teoretické části pomocí dostupných literárních zdrojů popíšu aspekty, které značka musí splňovat, aby mohla na trh vstoupit. Metodika výzkumu zahrnuje analýzu dostupných dat a průzkum trhu. V praktické části aplikuji celý proces na vznikající značku. V …more
Abstract:
The thesis deals with strategies for entering the Czech market by a startup specializing in design interior textile accessories, specifically pillows. In the theoretical part, I will describe, using available literary sources, the aspects a brand must fulfill to enter the market. The research methodology includes the analysis of available data and market research. In the practical part, I will apply …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
  • Reader: Ladislav Pátík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

University of Creative Communication

Master programme:
Creative Marketing and Communication