Potenciál založení start-upu s designovými textilními doplňky – Bc. Sára Zvoníčková
Bc. Sára Zvoníčková
Diplomová práce
Potenciál založení start-upu s designovými textilními doplňky
The potential of establishing a start-up with designer textile accessories
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategiemi vstupu na český trh start-upu s designovými textilními doplňky do interiéru, konkrétně se jedná o polštáře. V teoretické části pomocí dostupných literárních zdrojů popíšu aspekty, které značka musí splňovat, aby mohla na trh vstoupit. Metodika výzkumu zahrnuje analýzu dostupných dat a průzkum trhu. V praktické části aplikuji celý proces na vznikající značku. V …víceAbstract:
The thesis deals with strategies for entering the Czech market by a startup specializing in design interior textile accessories, specifically pillows. In the theoretical part, I will describe, using available literary sources, the aspects a brand must fulfill to enter the market. The research methodology includes the analysis of available data and market research. In the practical part, I will apply …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro vybranou prodejnu společnosti Stoklasa textilní galanterie, s.r.o.
Dominika Kudělka -
Marketingový plán založení svatebního salónu
Libuše Rýznarová -
Založení vlastní značky - MONGOL
Monika PŘIKRYLOVÁ -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Branding a tvorba osobní značky
Tereza Kultová -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina