Martin LUKAČKO
Bachelor's thesis
Konspirační teorie ve světě médií
Conspiracy theories in the media world
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem konspiračních teorií ve světě médií a klade si za cíl seznámit čtenáře s nejznámějšími konspiračními teoriemi, poodkrýt sociální funkce a jakým způsobem a za jakých podmínek se tyto konspirační teorie šíří. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definicí, historickým kontextem, sociálními aspekty a šíření těchto konspiračních …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of conspiracy theories in media world. It aims to familiarize readers with the most conspiratorial theories, uncover social functions and how and which way and under what conditions these conspiracy theories are spreading. The thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part I deal with the definition, historical context, social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: dr hab. Jan Kajfosz
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKAČKO, Martin. Konspirační teorie ve světě médií. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Sociology / Sociology
Práce na příbuzné téma
-
Konspirační teorie v informační společnosti
Eva Sedláková -
Konspirační teorie v informační společnosti
Eva Sedláková -
Dezinformace, konspirační teorie, mediální manipulace a sociální práce v České republice
Marie HOLÁTOVÁ -
Konspirativní teorie a motivace jejich šiřitelů
Veronika Kapsiová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika