Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize – Karolína Šimonová
Karolína Šimonová
Master's thesis
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
The Communication Strategy of the Center for Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television
Abstract:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize“ je analýza současné a návrh nové komunikační koncepce, která bude zároveň v souladu s komunikační strategií celé veřejnoprávní televize. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace, jejím nástrojům a samotnému plánování. Druhá část práce je praktická. Jsou v ní využity …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis "The Communication Strategy of the Center of Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television" is to analyze the current strategy, and design a new communication concept in accordance with the communication strategy of the whole public service television. The theoretical part deals with the issue of marketing communication, financial tools, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78441
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Jarmila Jeřábková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMONOVÁ, Karolína. \textit{Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/fq8ox9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Program industry sekcí dokumentárních festivalů v ČR a jejich vztah k filmové produkci a distribuci
Ivana FORMANOVÁ -
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
Pavel Krumpár -
Komunikační strategie veřejnoprávní České televize
Martin RUSEK -
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Tereza Javorská -
Návrh komunikační strategie nákupního centra
Kateřina Vozňáková -
Návrh komunikační strategie Kariérního centra
Kristýna Konečná -
Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra
Michal Svátek