Karolína Šimonová

Diplomová práce

Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize

The Communication Strategy of the Center for Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television
Anotace:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize“ je analýza současné a návrh nové komunikační koncepce, která bude zároveň v souladu s komunikační strategií celé veřejnoprávní televize. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace, jejím nástrojům a samotnému plánování. Druhá část práce je praktická. Jsou v ní využity …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis "The Communication Strategy of the Center of Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television" is to analyze the current strategy, and design a new communication concept in accordance with the communication strategy of the whole public service television. The theoretical part deals with the issue of marketing communication, financial tools, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Jarmila Jeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78441